De prin Aleph adunate…

Mai am puţin şi termin de citit cartea Aleph a lui Paulo Coelho, însă până atunci m-am gândit să postez aici nişte citate pe care le-am găsit ca fiind mai apropiate de experienţele  din viaţa mea… :

„Lumea este împărţită între cei care mă înţeleg şi cei care nu mă înţeleg. În al doilea caz, pur şi simplu le las pe acele persoane să se chinuie căutând să-mi câştige simpatia.”

„Nu vă lăsaţi intimidaţi de opinia celorlalţi. Numai mediocritatea este sigură pe ea, aşa că asumaţi-vă riscuri şi faceţi ce doriţi. Căutaţi persoanele care nu se tem să greşească deci greşesc. Din cauza aceata, munca lor nu este întotdeauna recunoscută. Dar astfel de persoane sunt cele care transformă lumea şi, după multe greşeli, reuşesc să nimerească ceva care va avea însemnătate în comunitatea lor. „

„Evident am trecut prin momente foarte plicticoase, am înfruntat situaţii nedrepte, am eşuat când toţi aşteptau să dau ce e mai bun din mine. Dar amintirile acestea nu au nici cea mai mică relevanţă în viaţa mea. Lucrurile importante care au rămas au fost momentele când am ascultat oameni cântând, spunând poveşti, profitând de viaţă.”

„După mult timp petrecut pe şosele, auzind o limbă pe care nu o înţelegi, folosind bani ai căror valoare nu o cunoşti, umblând pe străzi pe care n-ai trecut niciodată, descoperi că vechiul tău Eu, cu tot ce ai învăţat, este absolut inutil în faţa noilor provocări – şi începi să înţelegi că, îngropat în străfundurile inconştientului, există cineva mult mai interesant, aventurier, deschis către lume şi experienţe noi.”

„Nu ceea ce ai făcut în viaţa ta trecută îţi va afecta prezentul, ci ceea ce faci în prezent îţi va răscumpăra trecutul şi, în mod logic, va schimba viitorul.”

„Dacă noi căutăm ceva, acel lucru ne caută şi el.”

„Visătorii nu pot să fie domesticiţi.”

„Viaţa este trenul, nu gara.”

Lasă un răspuns

