Si…da, se mai intampla si lucruri dragute :)

Mereu cand am cunoscut un baiat s-a intamplat in circumsante mai deosebite ca sa zic asa, adica mai diferite de situatiile normale. 😀  Ce-i drept imi place sa fie asa si probabil eu atrag lucrurile acestea.

Nu sunt o persoana foarte romantica insa azi am fost martora la o intamplare draguta. : ) 

Eram in troleu, veneam spre birou. In fata mea erau doua domnisoare care stateau jos iar fata in fata cu ele statea un baiat. Am observat ca baiatul o tot privea pe una dintre fete. Respectiva domnisoara avea langa ea o punga din aceea pentru cadouri, astfel cand baiatul cu parul balai s-a ridicat pentru a cobori din troleu i-a pus rapid un biletel in punga. Fata a scos „biletelul”, apoi pe chipul ei s-a intiparit un zambet. Fiind in spatele ei am reusit sa vad ca „biletelul” era o carte de vizita pe care era trecut numele lui, numarul de telefon si era desenat cu pixul un smiley face.

Deci…se mai intampla si in viata reala nu doar in filme 😛

Lasă un răspuns

