Cum a spus şi cineva, sunt puternică…În plus, am altă soluţie? :)

Mi-am adus aminte de nişte vorbe frumoase pe care mi le-a spus odată o persoană care mă cunoaşte foarte bine.

 „Drumul nu ne este decorat cu flori ci este plin de greutăţi şi obstacole. O să obosim. O să ne epuizăm. O să suferim câteodată. Viaţa ne pune mereu la încercare prin alegerile pe care le facem. Drumul pe care mergi o să se bifurce întotdeauna.Trebuie să continui să mergi pe drumul care e corect pentru tine. Să nu te temi, o voce interioara o sa îţi spună mereu ce e corect. Numai să ştii să asculţi aceea şoaptă.

Arată că pe cât eşti de curajoasă, pe atat eşti de puternică.”

Lasă un răspuns

