Nu te mai plânge!

Azi când veneam spre birou am trecut pe lângă un loc special amenajat cu tomberoane unde locatarii de la blocurile din apropiere aruncă resturile menajere. O doamnă tocmai se îndrepta spre locul cu pricina pentru a arunca gunoiul. Mare mi-a fost uimirea când am vazut acolo un bătrânel îmbrăcat normal, care nu arăta nicidecum a cerşetor sau homeless şi căuta în tomberon.

Atunci doamna îi spune: “ Ce aţi pierdut, ce căutaţi? “

Iar el zice: “ Caut pâine…”

Când am auzit aceste vorbe am simţit că mi se rupe sufletul, de tristeţe, de milă, de un sentiment pe care nu pot să îl explic…

Respectiva doamnă i-a spus că îi dă ea nişte pâine, să meargă cu ea…

Probabil sună a clişeu însă întâmplarea aceasta mă duce cu gândul la acei oameni care se plâng mereu că nu au lucrurile X, Y, Z, etc. când defapt ei au unde să doarmă, au ce să mănânce, au un job şi sunt sănătoşi…

“ Probabil că ochii noştrii trebuie să fie spălaţi din când în când de lacrimile noastre, astfel încât să putem vedea mai clar viaţa.”

Interesant e şi faptul că mulţi dintre aceştia care se plâng nici nu ar face ceva ca să schimbe ceva în mai bine, aşteaptă să le cadă din cer…

Aşadar cred că e mult mai bine să apreciem şi să ne bucurăm de ceea ce avem şi să ne plângem mai puţin de ceea ce nu avem.

Lasă un răspuns

