Lucrurile mărunte sunt cele care contează!

Ieri, noaptea pe la ora 1:30 am auzit un sunet ciudat venind din baie din masca unde sunt ţevile de apă. M-am dus să verific şi am văzut picuri curgând din tavan şi pe lângă ţevi. Atunci m-am gandit că poate fi vorba de două posibilităţi sau s-a fisurat ceva ţeavă sau bătrânelul de deasupra care are 90 de ani a uitat apa deschisă şi şi-a inundat baia…

Cu toată ruşinea ţinând cont de ora târzie am mers la dânsul să văd dacă nu de la el e problema. Am insistat foarte mult la sonerie însă nici un răspuns. Am coborât în casă, dar văzând că apa curge în continuare am urcat iar să fac o ultimă încercare. De data aceasta a deschis şi bănuiala mea s-a confirmat…dânsul uitase apa deschisă, soţia lui era în baie strângea apa şi el îşi cerea scuze.  Nu m-am suparat deoarece mi s-ar fi putut întâmpla şi mie ca sunt tânără dar lui… Apoi am mers acasă liniştită că s-a rezolvat.

Mare mi-a fost mirarea azi când am auzit că bătea cineva la uşă. Am deschis uşa şi era bătrânelul. A început să îşi ceară mii de scuze…Eu îi spuneam să fie liniştit că nu e nici o problemă. Cu toate acestea ochii îi deveneau umezi şi m-a întrebat cât să îmi plătească. Auzind acestea şi văzându-l mai că îmi venea să plâng însă m-am abţinut şi i-am spus din nou că e totul în regulă şi că nu trebuie să îmi dea nici un ban.  Apoi a plecat scuzându-se pentru ultima dată şi mulţumind.

Având în vedere că trăim într-o lume în care oamenii sunt atât de răi, gestul dânsului m-a făcut să îmi dau seama că mai există şi oameni buni pe lumea aceasta, oameni cărora le pasă, oameni care ştiu să îşi ceară scuze printr-o manieră atât de simplă însă care înseamnă mult pentru cei care ştiu să aprecieze lucrurile mărunte.

Lasă un răspuns

