Zâmbete, călătorii, trăiri noi…

Mă simt norocoasă şi împlinită pentru că anul 2012 a fost pentru mine un an foarte bun şi frumos. M-a întâmpinat cu un job nou de care sunt foarte mulţumită, prieteni noi, sentimente noi… Totodată am  învăţat multe lucruri noi şi practic pot spune că am investit în mine.  Sunt fericită pentru iubire, pentru că am alături oameni. Ei par foarte mulţi la o scurtă privire, dar judecând mai mult, se vede cum rămân din ce în ce mai puţini. Dar ei sunt! Sunt mulţumită pentru că totul e mai frumos decât aş fi putut eu planifica. Şi pentru că am înţeles că nu totul poate fi planificat, că neprevăzutul are un farmec aparte pe care visătorii îl înţeleg şi îl savurează în tăcere.  Am descoperit  că viaţa e iubire şi că zilele nu sunt altceva decât şanse de a fi bun, mai bun ca ieri. Zâmbetele sunt gratis, îmbrăţişările şi vorbele bune la fel.

 Şi nu în ultimul rând sunt foarte fericită deoarece având un suflet de peregrină şi iubind călătoriile, în anul care se încheie am reuşit să călătoresc destul de mult, respectiv am ajuns în Atena, Creta, Veneţia şi Padova.  Am făcut multe multe poze pentru că aşa amintirile se păstrează parcă mai bine şi mereu când mi-e dor pot sa revad acele momente frumoase şi de neuitat. Nu pot să mă decid care din cele patru destinaţii e preferata mea pentru că fiecare are ceva aparte, însă pot spune că Creta are cele mai frumoase plaje care le-am văzut eu, iar de Veneţia nu ai cum să nu te îndrăgosteşti şi să nu vrei să mai revii în acel minunat oraş.

…şi acestea sunt gândurile mele din penultima zi din decembrie.

Lasă un răspuns

