Aşa te iubesc eu pe tine…

Îmi place mult să scriu, poezii, proză, depinde de stare şi inspiraţie. Nu mă consider o poetă, însă până la urmă nu cred că există o persoană care poate zice cine este poet şi cine nu este. : )

Aşadar am ales o mică poezioară dintre cele scrise de mine.

Aşa te iubesc eu pe tine…

Tu eşti un înger care mă face să zâmbesc,

Eşti singurul motiv care mă leagă de viaţă,

-Ti-am spus cât de mult te iubesc?

Nu-mi amintesc.

-Mi-ai spus?

Să mă gândesc…

N-am reuşit să-mi amintesc, în fine, există un început pentru toate, nu?

Există anumite lucruri pentru care cuvintele sunt insuficiente,

care nu pot fi explicate…

Aşa te iubesc eu pe tine.

553108_4204984320299_774692134_n

2 gânduri despre „Aşa te iubesc eu pe tine…

Lasă un răspuns

