Every second is a lifetime… : )

De multe ori s-a întâmplat să fiu într-un loc nepotrivit la momentul potrivit şi în locul potrivit la momentul nepotrivit. Însă în 11.10.2013 am reuşit să fiu în locul potrivit la momentul potrivit. Locul a fost Romexpo iar momentul a fost concertul trupei HURTS. Ca să nu mai menţionez faptul că am fost la concert cu două bune prietene care iubesc la fel de mult muzica lor.

În ziua de astăzi se promovează non-valorile, muzica comercială, prost-gustul, kitsch-ul, versurile ieftine şi  lipsite de orice profunzime. Astfel mă bucur că există HURTS, cum mă bucur că mai există şi câteva trupe, solişti, care chiar ştiu ce înseamnă muzică adevărată şi sunt artişti compleţi.

Am avut bilete la Gold Circle şi am stat în al doilea rand însă nici nu ştiu care ar putea fi cuvintele potrivite pentru a descrie ce am simţit. Theo Hutchcraft (solistul trupei) a cântat incredibil de bine live, am fost la multe concerte, însă prestaţia lor live a fost impecabilă. Adam Anderson a fost “adamazing”. Prezenţa lor scenică, luminile, contactul cu publicul, totul a fost perfect! (exceptând faptul că eram la doi paşi de a prinde un trandafir alb şi l-am ratat 😦  ) Îmi place mult stilul lor, au un look mai retro, mai diferit de ce vedem zi de zi pe stradă, îţi dau senzaţia că sunt “bad boys”, dar transmit şi multe sentimente prin intermediul versurilor şi interpretării melodiilor.

În concluzie, mi-am bifat încă un vis împlinit, a fost un show greu de uitat [am uitat să spun că Theo a rupt în bucăţi un stativ de microfon :D, probabil adrenalina era prea mare : )) vezi momentul aici ] care şi-a meritat toţi banii, îmi doresc să-i revăd când vor promova următorul lor album.  Şi până la urmă decât să-mi pun botox în buze [am vazut ca este la moda să ai bot de răţuşcă : ))) ] sau să-mi fac cine ştie mai ce minuni, prefer să-mi cheltui banii pe călătorii şi concerte, deoarece amintirile cu care rămân în urma acestor experienţe nu mi le poate lua nimeni şi sunt de nepreţuit.

Cam atât cu vorba. : ) Mai jos am pus nişte poze de la concert şi două filmuleţe (din păcate făcute cu telefonul deoarece bateriile de la aparatul foto s-au consumat în timp ce eu, Lavi şi Vyo 😀 ne pozam lângă Palatul Parlamentului, Arcul de Triumf, Hard Rock Cafe, BNR, răţuştele de pe lac etc., etc.

DSCF9067

IMG532

DSCF9068IMG_3083

DSCF9059

IMG571

IMG579

IMG596

IMG536

IMG566

IMG581

IMG_3122

IMG_3123

Şi se pare că aşa se vedea din spate :

1325619074

Lasă un răspuns

